Wednesday, October 15, 2008

Sejarah Tercipta

Dah lama aku tak update blog aku

Dari sebelum raya lagi

Sekarang ni baru aku dapat curi-curi masa tulis blog

Almaklum le cuti raya lama

Rabu minggu lepas baru aku start kerja

Masuk-masuk office je kerja berlambak-lambak menunggu aku

Macam-macam sejarah sudah tercatit selama aku tak meng'update' blog ni

1.Pak Lah umum tak akan bertanding(orang paling singkat jadi PM Malaysia setakat ini).
Don't worry I Still Luv U Pak Lah.

2.SRK dapat Dato' (Response from Shah Rukh Khan: Where is Malacca and how did I become a grandfather (DATUK)??- sumber dari blog.thestar.com.my). Mula-mula aku dapat berita ni aku ingat diorang buat lawak senyum kambing je. Fakta!! ceh aku tertipu rupanya.

Teringat masa aku kecik-kecik dulu suka sangat tengok 'Hari Ini Dalam Sejarah' kat tv.

FAKTA TAU!!

5 comments:

Laxmana said...

Salam...

Hai LIEZA!!! Long time no see lah! Lu ape citer? gua ter-hilang link lu ari tu... jap lagi gua link balik eh...

lieza said...

bisa aja dong

~Cinta Cukulet~ said...

Jap lagi penuh la datuk-datuk di seantero dunia...next target Britney Spears muahaha

13may said...

salam...

thanks sebab singgah blog saya :)

Anonymous said...

apa lala latuk
apa lala latuk

melaka punya latuk
sikit tarak patut.