Thursday, October 16, 2008

Beraya di Sushi King

Semalam aku ke Mid Valley

Pergi makan di open house Sushi King

Punyalah panjang Q

1 jam jugalah aku kena beratur

Tapi takpe tunggu lama pun berbaloi sebab murah

Syaratnya kena makan dalam tempoh yang ditetapkan (90 minit lama tu!)


Bila tiba giliran apa lagi aku selagi boleh (setiap ruang dalam perut aku manfaatkan sepenuhnya)

Naik kembung perut aku dengan sushi

Dengan perut yang kekenyangan aku tengok pinggan didepanku

Tinggi bak replika Menara KLCC

Tak sangka aku boleh makan sebanyak tu...HEBAT!

P/S : Hari last day (16/10) kalau korang teringin nak menelan sushi dalam kuantiti dalam yang banyak, sila-silakanlah ke Sushi King Mid Valley.(Sushi King patut bayar aku ni)

2 comments:

Unknown said...

;-)

Dah lame aku tak makan sushi....

Anonymous said...

laa... apsal x infom awal2? melepas gua...

p/s : mesti lu byk sgt tgk drama indon kan??? haha