Monday, October 27, 2008

shopping babeh!

Hari sabtu lepas aku pergi ke metrojaya warehouse sale kat stadium melawati shah alam. kalau diikutkan aku mmg tak familiar sgt dgn area shah alam ni tapi disebabkan perasaan meluap-luap nak merasa kemeriahan sale, aku redah je pegi sorang2. sampai je sana, aku lupa diri, lupa hal2 lain, tumpuan aku sepenuhnya hanya pada sale. memang rambang mata bila tgk barang branded dgn harga yang murah.










*murah tau, bukannya selalu




















*peta nak gi sana














Selesai pilih barang aku ke kaunter bayaran, aku beli perfume(tulis kat box 2 deodorant, tapi aku panggil perfume sbb dia jenis spray, kalau deodorant aku biasa pakai jenis roll on je), window shopping je lebih.tetiba aku terfikir, camne nak blk ni.aku tau pegi je, sbb kat situ public transport mmg tak lalu.Masa nak pegi pun, kawan aku yg bagitau camne nak gi sana.nak call kawan aku nak suruh ambil, takut dia busy dgn awek dia.Manalah tau raya2 ni mesti byk open house nak kena gi.Dalam gelisah memikirkan camne nak balik, tetiba aku dapat call,'weh mana ko?' kedengaran suara dari corong handphone. 'Aku dalam stadium lagi', jawab aku. 'Lamanya shopping, aku dah kat luar ni', kata-kata dia buat aku happy.Yeah! yeah! aku boleh balik, thanks fren! jerit aku dalam hati.

6 comments:

Ahmad Shafiq said...

aku punye bos pon ada ckp pasal sale ni. tp mmg murah tul eh. brg2 dye ok x

lieza said...

a ah mmg murah pun..cuma aku je xde duit ujung2 bln ni

julietchun said...

Naper aku taktau ada sale?

alongcyber said...

wahhh gile sakan la ko shopping yer..
aku tak de mase nak shopping nih bz ngan keje jer..

Unknown said...

he he he
aku yang dok shah alam pong tak giee

tapi bagus bijak berbelanjer....

Anonymous said...

nyoping ni mmg seronok samada door or floor or windownya..asalkan ada uang,kkredit dan handfon takut bermasalah, sesat xtahu jalan balik etc.
paklah suruh berjimat? shahrir dah lawat mall, tesko dan jin dan turun harga... kami di desa2 harapan membeli di kedai2 runcit xmerasalah harga turun tu...ciannn kami.

sdr pnah ke blog saya lama dulu.tkasih.