Monday, August 4, 2008

kuli atau pencacai

aku memang kuli

kerja dengan orang, kuli le namanya

kerja sebagai full time kuli ni memenatkan aku dan kadangkala tu

kebosanan melanda

minggu lepas aku disuruh bos buat kerja2 pencacai

tapi aku refuse

consequence dari peristiwa itu

aku dipanggil bos

berjam2 aku diberi ceramah

sememangnya aku tak sanggup nak pikul 2 jawatan dlm 1 masa

kerja kuli aku pun dah banyak

mana mampu nak buat part time pencacai

kepada sesiapa yang berminat dgn jawatan ini sila bagitau aku ye

post : part time pencacai

salary : ikut suka bos aku

sekian,

aku


8 comments:

KTS said...

aku pun kuli...

Anonymous said...

ini btol2 pencacai nie...hahahah

Anonymous said...

sama la den. kije ngn org kre kuli la kan. huhu

lieza said...

penat je aku promosi job ni...xde ke yg nak jadi pencacai bos aku ni

Anonymous said...

pencacai pun pencacailah asalkan bukan pengacau.

kalau kita tak boleh memberi org lain senang, janganlah menyusahkan mereka. kan...kan...??

tkasih ziarah blog saya.

Mr Amry said...

err..keje pencacai tu ape ek? kalo best leh gak nak apply..hehe

alongcyber said...

aku nak keje tuh leh hehehe..
kat mane erk ko keje?

Pak Lang Kiwi said...

bersyukurlah liza, buatnye kene keje balik macam masa kita kat MPH dulu baru tau, keje banyak gaji ciput nak mampus.