Wednesday, May 27, 2009

duniaku di alam fotografi..

sejak kecik lagi aku memang tersangatlah suka amik gambar...
amik gambar adik aku..
amik gambar org tua..
amik gambar org kawin..
amik gambar kucing aku..
amik gambar diri sendiri..
tapi satu ketika hobi aku ni penah terhenti (agak lama juga lah) sbbnya kamera yg ayah aku beli rosak..nak beli guna duit sendiri.. hampehhhh time tu manalah aku aku ada duit sendiri.. namun minat aku terhadap fotografi tak pernah padam sentiasa tersemat dalam kalbu ku..


la ni.. minat aku terhadap bidang ni.. makin berkembang biak (huhu betul ke bahasa melayu aku ni??) dengan kamera hikmat kesayangan aku yg tak seberapa ini.. tetapi hasil pengeluaran dari kamera ni agak memuaskan..

formula aku simple,

minat(rasa hapi je) + bakat(skit jela) = hasil(mantop beb)

3 comments:

Anonymous said...

Salam
pakai camera jenis ape?

Pak Lang Kiwi said...

berkembang biak ;)
haha... lain macam je bunyinye.
jadi ke nak kawin taun ni?

lieza said...

ano,
aku guna kamera digital biasa je..
nak beli yg mahal mahal x mampu

buah kiwi,
kawin nnt aku ajak le ko..
jgn lupa bawa hadiah besor2 tau