Thursday, April 24, 2008

KUCING #@*!&

aku nak citer psl kucing aku....sori ex-kucing aku...aku dah buang dia sbb dia blk umah bila dah puas #@*!& dgn kucing betina kat luar(hampeh punya kucing)....bila dah borin baru le sibuk2 datang nak bermanja dgn aku..pe dia igt aku ni pilihan kedua kot...biasa le kucing jantan..tp aku tak puas ati..sbb slalu sgt dia buat aku cam2...sesuka ati je dia bila nk blk..skali dua bleh le excuse...pendekkan citer minggu lepas bila dia blk nak bermanja...aku say bye2 kat dia(aku syg gak kat dia sebenarnya TAPI....) aku tak bagi dia umah masuk lagi lepas 2..THE END

dah malas aku nk citer lagi...aku SEDIH

2 comments:

Anonymous said...

huhu...takpela kuceng tue nk bmanja jer...kalo dia ajak +@!* dgn ko,lagi parah...kuang kuang kuang....

lieza said...

kucin kurap buat pe